19/06/12

Saya Ada Cite HOTT ! Perhatian !

Assalamualaikum . Hai guys !
ape aku nak berkongsi cerite disini adalah emmm erkkkk hmmm
hik' thanks kat SYARIFFUDIN yg telah menolong reka bentukkan blog aku nih :)
nampak pinkkiii sangattt . I likee !
So, aku rasa happy lah hari nih . sebab blog yg nih pinkky sangat !!!
mcm elegen gila :D

Ouh yee! sebelum aku terlupa !

''Perjumpaan Budak-Budak HOTlah Sangat'' yang bertemakan 1Malaysia akan diadakan  di Sawah Sagil, Johor. Jam 5petang. jumaat. 22 jun 2012.
Korang semua haruslah memakai baju yg bertemakan 1malaysia.
Tujuan renion 1malaysia ini diadakan ialah untuk mengeratkan lagi hubungan orang-facebookers, orang-tweeters, orang-blogers, orang-gilers dan sebagainya. Maaf, terlebih sudah garamku :>
Kru-kru majlis akan mengadakan pertandingan yang agak gila seperti 'sape cepat makan cendol, dy Hot' , 'sape Hot, sila terjun parit' dan 'sape Hot, keluarkan duit'. Itulah pertandingan yg tak masuk dek akal :P
Hadiah-hadiah lumayan akan diberikan kepada orang yang terawal sampai dulu(anda percaya, anda serong) :DD 
ajaklah kawan-kawan anda ataupun haiwan-haiwan anda untuk memeriahkan lagi majlis ini (majlis lah sangat. silap-silap 5orang jeh yg ade kat sane :D )
saya pun akan ade sekali , insyaallah :')

sekian,WASALAM.

0 Buah hati sayaa!: